რეფლექსია
დგე მე–5
დგევანდელ ტრენინგზე გავეცანით თუ როგორ უნდა გამოვიკენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალები სამართლებლივი ჩარჩოს დაცვით.ვისაუბრეთ სწრაფი კავშირების დამკარების ინტერნეტ საშუალებებზე რომელიც მეტად დაეხმარება სწავლა -სწავლების პროცესის დაგეგმვასა და მის წარმართვას.განვიხილეთ თუ როგორ დაგვეხმარება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა მოდულის განსაზგვრაში და სასწავლო პროცესების გაუმჯობესებაში.ვისაუბრეთ იმაზე რომ პრეზენტაციები ინფორმაციის ზეპირი გადმოცემისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს,ხმოვან ეფექტებს და სხვა რესურსებს.ტრენერის დახმარებით გავაკეთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის მონახაზი.მივიგეთ მითითებები რაც უკეთ დაგვეხმარება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შესასრულებლად.
დგე მე–5
დგევანდელ ტრენინგზე გავეცანით თუ როგორ უნდა გამოვიკენოთ საავტორო უფლებებით დაცული მასალები სამართლებლივი ჩარჩოს დაცვით.ვისაუბრეთ სწრაფი კავშირების დამკარების ინტერნეტ საშუალებებზე რომელიც მეტად დაეხმარება სწავლა -სწავლების პროცესის დაგეგმვასა და მის წარმართვას.განვიხილეთ თუ როგორ დაგვეხმარება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შექმნა მოდულის განსაზგვრაში და სასწავლო პროცესების გაუმჯობესებაში.ვისაუბრეთ იმაზე რომ პრეზენტაციები ინფორმაციის ზეპირი გადმოცემისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს,ხმოვან ეფექტებს და სხვა რესურსებს.ტრენერის დახმარებით გავაკეთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის მონახაზი.მივიგეთ მითითებები რაც უკეთ დაგვეხმარება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შესასრულებლად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий